Loovtöö koostamise põhimõtted

III KOOLIASTME LOOVTÖÖ TEMAATIKA VALIKU, JUHENDAMISE, TÖÖ KOOSTAMISE JA HINDAMISE KORDlink opens on new page

Loovtöö on juhendatud õppeprotsess, mille käigus õpilane rakendab iseseisva töö oskusi ja omandatud teadmisi, arendab loovust ja kinnistab ning täiendab koolis omandatut. 
Loovtöö eesmärgiks on pakkuda õpilasele võimetekohast ning huvidest lähtuvat eneseteostuse võimalust ning toetada:
1) õpilase tervikliku maailmapildi ja loomingulise algatusvõime ja loova eneseväljendusoskuse kujunemist ning aidata kaasa uute ideede tekkimisele ja  teostamisele õppeainete lõimumise ja loovtöö protsessi kaudu;
2) õpimotivatsiooni, enesereflektsiooni ja kriitilise mõtlemise kujunemist;
3) õpilase kujunemist loovaks ning mitmekülgseks isiksuseks; 
4) üldpädevuste (iseseisev ja rühmas töötamine, probleemide lahendamine, kriitiline mõtlemine, argumenteerimis-, eneseväljendus- ja esinemisoskus, töö allikate ja andmetega, tegevuse kavandamine ning kavandatu järgimine, tegevuse ja töö analüüsimise oskus, loovtöö vormistamine, IKT vahendite kasutamine jne) kujunemist;
5) õpilast tema võimete paremal tundmaõppimisel, mis aitaks teha valikuid järgnevateks õpinguteks.

Kiirviiteid:

Loovtöö valmimise tegevusplaanlink opens on new page
Nõuded loovtöö kirjalikule vormistuselelink opens on new page
Loovtöö tiitelleht (näidis)link opens on new page
Loovtöö sisukord (näidis)link opens on new page
Loovtöö hindamise kriteeriumidlink opens on new page

Avaldatud 10.05.2022. Viimati muudetud 25.02.2025.